Vaivatonta kameravalvontaa
taloyhtiöille
Taloyhtiöt ja isännöitsijät
Markkinoiden paras ratkaisu asunto-osakeyhtiön kameravalvontaan.
Palvelumme poistaa työllistävän vaikutuksen, joka on tyypillistä vanhemmille järjestelmille.
Kameravalvontapalvelumme on Avaimet käteen -ratkaisu.
Palveluumme kuuluu:
-
Kartoitus
-
Asennus
-
Yhteydet
-
Koulutus
-
Kameroiden jälkikonfigurointi
-
Ylläpito
-
Huolto
-
GDPR-valmius
Palvelu antaa kameravalvonnan hyödyt helposti käyttöösi ilman vaivalloista ja työllistävää vaikutusta aina hankinnasta lähtien, järjestelmän myöhempään käyttöön saakka.
Moderni ja ketterämpi tekninen ratkaisu. Emme käytä paikallisia tallentimia ja herkästi hajoavia kiintolevyjä paikallisessa asennuksessamme. Tämä poistaa hajoavia osia ja yksinkertaistaa asennusta. Yksinkertainen, toimiva ja skaalautuva kokonaisuus on nykypäivää.
Ketteryys on nykypäivää. Pitääkö kameroita lisätä? Kenties kameroita tarvitaan jopa erilliseen rakennukseen? Tarvitsette yllättäen lisää tunnuksia? Tarvitaanko eri tunnusten alle eri kameroiden näkymiä? Tunnuksia pitääkin sulkea? Kaikki nämä asiat ovat helposti ja nopeasti hoidettavissa järjestelmässämme. Voimme liittää kameroita nopeasti näkyviin mille vain käyttäjätunnukselle riippumatta käyttäjien fyysisestä sijainnista.
Tallenteita ja live-kuvaa voi katsoa missä vain. Järjestelmämme kamerakuvaa voi katsoa suojatun yhteyden ylitse henkilökohtaisia tunnuksia käyttäen verkkoselaimesta tai mobiilisovelluksesta.
Me olemme kotimainen vastuullinen yritys.
Videokuva on tallennettu Suomalaisen peruskallion sisään rakennettuun vartioituun palvelinsaliin Ulvilassa. Data siirtyy suojatun yhteyden ylitse talteen Suomen peruskallioon. Voiko tätä turvallisempaa ratkaisua olla?
Taloyhtiön hyödyt
-
Ei tarvetta kuormittaa kameravalvonnan ylläpidollisilla asioilla As Oy:n hallituksen jäseniä tai isännöitsijää.
-
Kamerakuvaa voi katsoa tarvittaessa nimetty hallituksen vastuujäsen, isännöitsijä tai vaikka talonmies.
-
Kamerakuva on aina saatavilla. Voit käyttää tietokoneesi selainta tai puhelimen mobiiliapplikaatiota.
-
Palvelun toimivuuden varmistaminen on jatkuvassa seurannassa. Mahdolliset virhetilanteet ilmenevät järjestelmässä viiveettä ja viankorjaus aloitetaan ilman asunto-osakeyhtiön vaivaamista. Vastuuhenkilöille raportoidaan tapahtumista viipymättä.


Isännöitsijän hyödyt
-
Puhelimen tai tietokoneen avulla katsot onko pihatyöt tehty tai tarkistat vaikkapa asunto-osakeyhtiön yleisen ilmeen.
-
Eri taloyhtiöiden kamerakuva voidaan ohjata isännöitsijän yhden ja saman tunnuksen alle.
-
Mitä jos vastuu asunto-osakeyhtiöstä vaihtuu isännöitsijältä toiselle? Tällöin kyseiset asunto-osakeyhtiön kamerat vain liitetään uuden isännöitsijän tunnukseen ja poistetaan toiselta käyttäjältä, joka ei niitä enää tarvitse.
-
As Oy:n hallituksen kokouksessa tuli ilmi tarve kameravalvonnalle? Voimme laatia suoran erikoishinnaston isännöintiyritykselle, joka voidaan heti esittää taloyhtiön hallitukselle. Tilauksen tultua asennamme järjestelmän ja lisäämme kamerat vastuulliselle isännöitsijälle. Helppoa!
Väinölänjalavan tarina
Väinölänjalava on ensimmäinen taloyhtiöasiakkaamme Porissa.
Asennus hoidettiin yhteistyössä Väinölänjalavan oman sähköasentajan kanssa. Ratkomme joustavasti asennuksen tekniset tarpeet yhteistyökumppaneidemme kanssa ja järjestelmämme helppo asennus antaa erilaisia mahdollisuuksia teknisen toteutuksen suorittamiselle. Sähköasennukset onnistuvat alihankintana meidän kauttamme, mutta asiakas voi käyttää myös omia toimijoitaan. Asennuksen jälkeen suoritettiin käyttöönotto ja koulutus.
Palvelu todettiin helpoksi ja tehokkaaksi. Väinölänjalava totesi palvelumme olevan kattava ja oikeasti toimiva. Taloyhtiö päättikin tehdä tarjouspyynnön kahdesta lisäkamerasta. WanVision tietysti vastasi kutsuun ja pian olikin kaksi uutta kameraa lisätty palveluun. Nämä lisätyt kamerat sijaitsevat eri kerrostaloissa, mutta se ei ole ongelma. Uudet kamerat lisättiin palveluun ja ovat nyt helposti saavutettavissa.
Jälkikonfigurointi kuuluu palveluun. Yksi kameroista olikin hankalassa paikassa, jossa liikenne aiheutti paljon tallennusta. Konfiguroimme kameraa vielä viikkojen jälkeen etäyhteyden ylitse ja lopulta kameran tallennus ja kuvan tarkkuus olivat optimoitu. Tämä kaikki tapahtui käytännössä niin, ettei asiakkaan tarvinnut evää liikauttaa.
Palvelun todellinen hyöty tuli ilmi yllättäen. Palveluumme kuuluu järjestelmän toiminnan ja yhteyksien varmistaminen. Saimme järjestelmästämme vikaviestin ja käynnistimme viankorjausprosessin. Yhteyttä ei saatu kameraan numero kolme. Tiedot osoittivat, että sähkönsyöttö olisi katkennut. Olimme yhteydessä Väinölänjalavan hallituksen puheenjohtajaan ilmoittaaksemme viasta. Puhelun aikana kävi kuitenkin ilmi, että juuri tässä kyseisen kameran kerrostalossa on vesivahinko ja siksi sulakkeita kytkemättä. Me ilmoitimme asiasta kuitenkin asiakkaalle palvelumme mukaisesti ja sovimme, että ilmoitamme kun kamera nousee takaisin verkkoon.